Descriere produs
Datorită diferenței de monitoare și efect de iluminare, imaginea nu poate reflecta 100% culoarea reală a elementului. și din cauza măsurarea manuală,dimensiunea poate fi de 1-2cm de eroare.Dacă nu se specifică în descrierea element, accesorii/decoratiuni din fotografie NU este inclus.
Sfaturi Cumpărător (Nota)
Pre-vânzare de Servicii
-Contact prin TRADEMANAGER sau e-MAIL pentru detalii inainte de a plasa comanda va fi
extrem de apreciat. Vom verifica stoc și de a oferi cea mai bună dimensiune soluție de articole de îmbrăcăminte.
-Comenzi en-gros va primi rezonabil reduceri .
Plata
- Escrow(Alipay) ; Carduri De Credit; T/T, Western Union.
-Cumparatorul este responsabil pentru orice taxe vamale sau taxe la import.
Transport
-Produsele vor fi expediate în 3 zile după ce a primit plata.
-Plz oferi detaliate destinatar de informații(persoana de contact, adresa, cod postal, tel Nu).
-Elementele sunt bine ambalate cu saci de Curierat,în scopul de a se asigura că primiți comanda cu duty-free sau mai mici de impozitare la import,vom declara ca un "cadou", cu o valoare mai mică,dacă orice taxe de import sau taxe sunt responsabilitatea cumpărătorului.
-Toate metodele de transport gratuit sunt la opțiune default.
-Timpul de livrare:
o. China Post Air Mail(?2KGS)&China Post Air Parcel: 7-20 zile lucrătoare(nu este stabil
așa cum a promis)
b. HK Post Air Mail(?2KGS)&HK Post Parcele de Aer: țările Selectate numai.
7-15 zile lucratoare(Asia de Vest, Ue, America de Nord)
15-30 de zile lucrătoare(Africa de Est, Ue, America de Sud, orientul Mijlociu)
c. EMS Express: 7-10 zile lucratoare.
d. DHL, UPS, Fedex, TNT: 3-5 zile lucrătoare.
-Termeni:
o. Pentru a trimite fără probleme și rapid, decizia finală este la opțiunea noastră pentru a navei
bunuri prin alte curriers.
b. Noi nu suntem responsabili pentru orice accident, întârzieri sau alte probleme care sunt
responsabilitatea de serviciu de transport maritim.
Garanție Și Returnare
-Dacă nu sunteți mulțumit cu achiziția dvs., vă rugăm să contactați cu vanzari trademanager
sau e-Mail pentru a face un schimb sau de restituire înainte de bunurile sunt returnate(costul de livrare nu se restituie)
-Dacă orice daune s-a întâmplat în timpul transportului, vă rugăm să ne trimiteți fotografii odată ce ați obține bunuri.
Apoi nostru de vânzări vă va contacta cu tine pentru a găsi cele mai bune soluții.
-Toate produsele trebuie să fie returnate în starea lor originală, nu acoperă nici un produs pentru daune după utilizare.
-Ar trebui să se întoarce fi necesare;
o. Contact cu noi prin trademanager sau e-Mail.
b. Furnizați cât mai multe detalii posibil despre problema pe care o ai.
c. Autorizația de a returna produsul va fi emis.
d. Returna produsul pentru a convenit schimbul sau rambursabile
e. Cumparatorul preia toate costurile de retur.
Feedback-ul
-Noi depinde satisfacția succesului, prin Urmare, feedback-ul dvs. este important pentru noi.
- Dacă sunteți mulțumit cu achiziția dvs., vă rugăm să ne lăsați feedback-ul pozitiv și automat
sistem de feedback imediat va lăsa feedback-ul pozitiv la fel de bine.
-Prioritatea noastră este de a atinge rapid și clar de comunicare cu clienții noștri. Vă rugăm să ne contactați
înainte de a pleca feedback-ul negativ, dacă sunteți nemulțumit cu achiziția dvs. în orice mod.