Descriere produs
Dacă aveți orice plată problemă, vă rugăm să ne contactați la prima dată. Vom fi bucuroși să ajute. Observație : Pentru transport gratuit bunuri, va vom trimite prin China Post Aer Înregistrat Mail pentru comenzi de peste $5. Dar pentru comenzi mai mici de 5 dolari, va vom trimite prin China Post Obișnuit Pachet Mic Plus , atunci este posibil să nu puteți vedea informațiile de urmărire, dar ne puteti contacta pentru a cere și tu încă mai pot primi coletul ca de obicei. Promitem o rambursare completă, dacă nu puteți primi bunurile dumneavoastră atunci când protecția a se termină de timp. Uneori se poate simti taxa este prea mare pentru mediul de afaceri express (DHL, FedEx sau TNT). Vă rugăm să ne contactați pentru a ajusta prețul. Dacă sunteți mulțumit cu produsele noastre, vă rugăm să confirmați primirea și să dea o revizuire de 5 stele. Feedback-ul cu poze va fi apreciat. Ne puteți contacta și de a obține un cupon pentru revizuire de 5 stele . Dacă mărfurile au orice problemă, vă rugăm totuși să ne contactați la prima dată. Noi vă va oferi o soluție satisfăcătoare.
1.Problemă de calitate vor fi oferite de schimb sau de restituire. Alte probleme vor fi oferite de schimb, dar cumpărătorii trebuie să plătească de returnare a plăților. 2.Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați dacă aveți orice întrebări/probleme, vă vom oferi un răspuns în termen de 12 de ore.
3. Uneori s-ar putea eșua pentru a obține elementele cauza pierderii sau din alte motive. Nu fi îngrijorat, să ne contactați cât mai curând posibil, oferim rambursare sau retrimiteți elemente noi.
1.Q:Cum de a Verifica coletul meu?
A:puteți urmări coletul pe site-ul și copia de urmărire nuber pentru browser pentru a deschide: www.17track.net/en 2.Q:Când pot primi punctul meu după plata? R:în mod Normal va dura 30-60 de zile pentru a ajunge, prin China Post. Dar va dura doar 4-13 zile, prin intermediul Business Express. 3.Q:Ce ar trebui să fac atunci când achiziționarea de protecție timpul se scurge, dar eu tot nu primesc pachetul? O: Dacă achiziționați protecția timpul se scurge, dar pachetul nu ajunge, ar trebui să ne contactați la prima dată și vom extinde protecția de timp și de viitor pentru a ajuta la a verifica pachetul. Atunci nu-ți vei pierde bani înainte de a primi bunuri. 4.Q:Ce ar trebui să fac în cazul în care bunurile nu sunt exact cum arată poza sau au probleme de calitate? A:vă Rugăm să contactați mai noi. Noi vă va oferi o soluție eficientă. Pentru probleme de calitate, vă oferim rambursare completă sau trimite din nou. 5.Î:există orice taxe vamale? A:de Obicei, ne va declara valoarea minimă pentru a evita taxele vamale. Dar din cauza politici diferite în diferite țări, ar putea fi taxe vamale care cumpărătorul ar trebui să plătească. Astfel încât să puteți lăsa un mesaj atunci când plasarea comenzii despre cât de mult valoarea pe care ar vrea să declare.