Descriere produs
Anaconda este o forma clasica-puzzle de potrivire pentru un singur jucator. Obiectivul este de a aranja cele opt piese din puzzle pentru a finaliza șarpe. Există 100 de puzzle-uri diferite în trei niveluri, toate în creșterea nivelului de dificultate. La nivelul de bază, jucătorul primește poziții pentru două din gresie. Pentru expertul nivel (cel mai greu), veți obține doar o singură poziție: cea cu scrisoarea arată prin intermediul. Jucătorii trebuie să completeze șarpe și de a folosi toate piesele, chiar dacă unele dintre ele sunt goale. Pentru a adăuga un pic mai distractiv sau provocare, gresie sunt două fețe.
Anaconda Bucata
Reguli De Joc
1. Alege o provocare și locul pieselor de puzzle care sunt indicate după cum este arătat: Pentru Provocările de la 1 la 77 de te-ai dat de poziția a două sau mai multe piese. Pentru Provocări 78 la 100 (WIZARD NIVEL) ai doar având în vedere poziția de un puzzle țiglă:
cel cu o scrisoare vizibile prin decupaj gaura. În provocare 78 acest puzzle țiglă pe O scrisoare, în Challenge 79 este pe litera B, etc.
2. Loc toate celelalte piese de pe tabla de joc pentru a recrea un șarpe de la cap la coada: puzzle piesele sunt față-verso. Puteți alege care parte din fiecare puzzle țiglă pe care doriți să le vedeți. Unele plăci, părți de șarpe, dar unele nu. Ai nevoie de a plasa toate piesele de pe tabla de joc, chiar dacă tu dont nevoie de-le pe toate pentru a face șarpe. Nu trebuie să ajung cu orice separate șarpe segmente. Nu poti schimba poziția de gresie arătat în provocare. Nu contează dacă șarpele faci este lung sau scurt, cu condiția să fi avut pe cap si o coada, conectate printr-o continuă corpul.
3. Ai ajuns la soluție încheiat atunci când vă puteți crea pe complete de șarpe. Soluții pentru provocările de la 1 la 77 poate fi găsit la sfârșitul broșurii sub același număr ca și provocare. Există doar pe soluție pe provocare. Soluții pentru provocările 78 la 100 (NIVEL EXPERTUL)sunt aceleași ca soluție pentru provocările de la 1 la 77. Dar utilizarea scrisoarea, nu numărul pentru a găsi soluția corectă(e). De exemplu: în provocare 78 litera a rămâne vizibile. Toate soluțiile cu litera O (soluție 1 la 8) sunt valabile. Mai dificile provocări vor avea mai puține soluții.