Descriere produs
Pls pentru Mai multe Opțiuni.
Pachetul Include 2 Cartușe de Cerneală ( 1 Negru + 1 Culoare ) : 1 PK Negru cartuș de cerneală pentru hp 21xl 21 + 1 PK Culoarea cartușului de cerneală pentru hp 22xl 22
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Model Nr. OEM Nu. Culoare Cantitate (buc) H-56 C6656AN Negru 1 H-22 C9352AN Tri-Color 1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Utilizare pentru HP imprimante/scannere/copiatoare/faxuri: Pentru HP Officejet J5500 All-in-One Series J5508 J5520
Pentru HP Officejet 5600 All-in-One Series 5605 5607 5608 5609 5610 5610v 5610xi 5615 5679 5680 ......
De Înaltă Calitate Și De Înaltă Capacitatea De Cerneală Remanufacturate Compatibil Imprimanta Inkjet Cartuș De Cerneală
pentru HP 56 22 Negru + Color C6656AN C9352AN hp56 hp22
FAQ: 1. De ce imprimanta apare "LOW INK" sau "GOL" sau indicatorul luminos "CLIPEȘTE"? (exemplu in poza e)
SAU
Nu e o problemă de calitate! Acest lucru este pentru că inițial compania a blocat tehnologie cip, deci remanufacturate cartușe de cerneală chip-ul nu poate afișa corect nivelurile de cerneală uneori.
Vă rugăm să ignorați-l și apăsați pe butonul "OK" pentru a continua imprimarea, toate cartușele reumplute cu suficientă cerneală.
2. De ce imprimanta apare "eroare e4" sau "nu recunoaște" sau "eșec" etc.? (Exemplu in poza)
Pentru această situație, de obicei, are două motive:
(1) Nu este instalat bine
(2) cartuș de Cerneală chip devine murdar
Cum se face?
Pasul 1: scoateți cartușul de cerneală și reinstalați-l. Dacă problema persistă, mergeți mai departe.
Pasul 2: Curățați cartușul de cerneală cip (contactor de puncte) cu cauciuc sau alcool tampon de bumbac (Ca în figura 1-2). apoi re-a instala, dacă nu funcționează, încercați din nou, vă rog.
Dacă este necesar, curățați, de asemenea, contactor puncte de imprimantă, așa cum se arată în figura 3.
Dupa 2~3 ori, dacă încă nu funcționează, vă RUGĂM să NE CONTACTAȚI IMMEDAITELY pentru soluții.