Descriere produs
Articol
22"*8K Trei ori,supermini,de buzunar si geanta umbrela, "VIRGIN UMBRELA"
Dimensiune
22"(560mm)*8K.
Deschide diametru:90cm.
Semi-Arc:550mm.Arc:118cm
Închis lungime: 25cm
NW:300g
Tesatura
210T Deep Purple TIPĂRITE Pongee Negru material de Acoperire, UPF>50+,100%protecție solară
,UV Protejează
Cadru
-De trei ori,cu mâna deschisă,8mm otel(zinc&elec. placat), tub rotund,40T arbore,
-Cadru din aliaj de&coaste,de plastic în condiții de siguranță runner&button,lung de metal coaste.--Superlight
-8 coaste,de buzunar si geanta umbrele
-Windproof(Durabil stil)
Mâner
drept acrilic mâner(de Potrivire de Culoare)
Sfat
Nichel germană sfaturi
Capac capac din Plastic
Inel N/A
Top-Țesut
Auto-tesatura Țesut
Hangtag
N/A
Curea
2cm latime Auto-material curea(Velcro buton magic) butonul
Conducte
N/A
Imprimarea
Asortate culoarea de imprimare pe 6 panouri&husă.
Husă
Auto-material husă
Greutate
500g(G. W.)
Customerized
Masa de marfă&Retail,OEM & ODM Sunt Binevenite
Conditii De Plata
L/CT/T,Western Union (Pentru Proba Taxa & Curier cost)
Conditii de Plata: FOB , CIF, etc.
Proba Taxa
În conformitate cu design personalizat
Proba Angajam
aproximativ 7~10 zile lucrătoare
Personalizate, materiale, piese de schimb, culori, CMYK Modele / Imagine tiparituri sunt disponibile.
Pentru mai multe detalii vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
CĂLDUROS RECOMANDA!
1.Poza e de culoare tesatura există un pic diferit cu umbrele originale,
vă rugăm să amabilitate în funcție de obiect material al umbrele.
2. Personalizate, materiale,piese de schimb,culori,CMYK Modele/Imagine tiparituri sunt disponibile.
3.Vinde&Masă de Marfă&Drop Shopping/Transport permis!
4.Masa de marfă,preț negociabil
5.Pentru același produs,clientul poate alege design diferit pentru adăugarea de cantitate(De exemplu,
dacă alegeți 2 buc,unul de piese pot fi de culoare albastru,celălalt poate fi galben),pretul este
prețul cu ridicata.
PRODUSUL ARATĂ:
MATERIALUL DE TESTARE(UV PROTEJEAZĂ):
DETALII PRODUS:
Automat de deschidere/închidere Manuală Instrustions:
1.T a așteptat să fie resetat complet după ce a deschis din nou, nu se închid abia când umbrele în statul de deschidere .
2.Atunci când resetați ting, vă rugăm să țineți mânerul strâns pentru a evita alunecarea.
3.Când deschide și închide umbrela , te rog k eep 30cm distanta intre umbrela si ochi,astfel încât să nu fie răni de glonț.
4.Nu utilizați alte aliniere a corpului.
Te rog, strict în conformitate cu aceste instrucțiuni pentru a evita deteriorarea ,umbrele prelungi longevitatea.
Aminti Călduros!
1: atunci Când se utilizează, încercați să evitați umbrela suprafață daune cauzate de contactul cu obiecte ascuțite.
2:atunci Când duce la utilizarea,vă rugăm să deschideți umbrela să fie uscat, ambalaje, împreună cu husă complet.
3: pentru a Evita stresul de colectare, astfel încât să nu deteriora umbrela.
4: a nu se folosi în vânt puternic, de forță, astfel încât să se evite ruperea fracturi osoase.
5: Ar fi bine să utilizați clătire cu apă curată o umbrelă de suprafață și deschide umbrela pentru a lăsa să se usuce după colectare la fiecare 3 - 5 zile.
6: o Dată umbrelă rupt, vă rugăm să opriți utilizarea imediat pentru a evita zgârierea umbrela suprafață,trimite la om profesionist reparatii, Urgent.
Memento: din Cauza faptului că producătorii lot de producție este diferit, același tip de umbrela,umbrela mâner, mâner umbrela lanț, comutator
accesoriile vor fi un pic diferite , dar aceasta nu afectează utilizarea normală a așteptat și așteptat de calitate.
O parte din Atelier
A Face Umbrele' Procedura
Va vom returna pentru produsele returnate în termen de 7 zile de la primirea lor pentru orice motiv.
O rambursare completă va fi dat în cazul în care elementele sunt returnate în starea lor originală.
Marfa care este deteriorat sau lipsește componente nu este rambursabil.
Cumpărătorii sunt responsabili pentru returnare cu ambalare corespunzatoare.
La primirea elemente,va vom returna imediat.
Garanție Și Întreținere:
Cumpărătorii sunt responsabil doar pentru returnare taxe pentru articole de garanție.(În cele mai multe cazuri, cumpărătorul va trebui doar pentru a reveni la problema componente, mai degrabă decât întregul pachet.
Înainte de a returna produsele, vă rugăm să asigurați-vă că veți obține noastre (vânzătorului) adresa de returnare, și scrie "cadou" pe detalii livrare foaie. Vă rugăm să folosiți regulat servicii poștale și trimite-ne numărul de urmărire.
De indata ce vom primi elementele, vom repara sau le schimb URGENT.