Descriere produs
IWISTAO HIFI 3,5 mm-2 RCA Stereo Cablu Budweiser RCA Manual de 1m 1,5 m DIY (Model No: WHFC-352RCA)
Lungime Caietul De Sarcini
0,5 m / 1m / 1,5 m;
Caracteristici
Firul folosit de 99,99% puritate 4N OFC semnal audio linii, dubla ecranare (strat de folie plus de cupru fără oxigen plasă) pentru a elimina orice interferență, plus negru de înaltă densitate șoc rețea, eliminând șocuri fizice, pentru a obține cele mai bune de transmitere a semnalului.
Folosit Senju de lipit care conțin 3%argint, asigurarea pierderi de transmisie.
3.5 mm plug adoptat produsului OEM care este Elveția NEUTRIK fabrici în China, abd RCA terminal folosit Budweiser placat cu aur RCA toate placate cu aur, touch este foarte bun, așa că de transmisie fără pierderi....
Istoria de Revizuire Client
1. Transport la nivel mondial (cu Excepția unor țări).
2. Comenzile procesate în timp util, în termen de 3~5 zile lucrătoare după ce plata de verificare.
3. Am doar nava a confirmat pentru adrese. Comanda adresa TREBUIE sa CORESPUNDA cu adresa de Livrare.
4. Imaginile prezentate nu sunt elementul real și sunt doar pentru referință.
5. SERVICIU de TIMPUL de TRANZIT este furnizat de către operatorul de transport și exclude weekend și de sărbători. Timpii de tranzit poate varia, în special în timpul sezonului de vacanta
6. Noi de aprovizionare 4 tipuri de servicii de transport maritim de mai jos
A. transportul Maritim Accelerate: DHL, UPS sau Fedex. Pentru mai rapid de transport maritim și de tranzactie buna, vom schimba compania de transport maritim printre ei. Timp estimat de Livrare: 3~7 zile
B. Standard de Transport maritim: EMS, eParket (NOI disponibile) sau DHL Global Mail (Germania disponibil numai) Timp Estimat de Livrare: 3~7 zile
C. Economia Transport: China Air Post Mail / Colet, Hongkong Aer Posta / Colet, Suedia Post, etc. Timp estimat de Livrare: 15~60 zile
D. Rute Speciale: rusă Speciale de Traseu, Timp Estimat de Livrare: 30~ 40days;
Australian Speciale de Traseu, Timp Estimat de Livrare: 10~ 15zile;
Taxe de Import, impozite și alte obiceiuri legate de tarife nu sunt incluse în costul de transport maritim . Cumpărătorii suportă toate responsabilitatea pentru toate costurile suplimentare suportate (dacă există).
Vom verifica element cu atenție și asigurați-vă că de calitate înainte de expediere. Dacă unele probleme neașteptate sa întâmplat, vă rugăm să ne contactați în primul rând.Dacă este o problemă de calitate, cumpărătorul poate depune susțin în termen de 7 zile de la primirea produs, cumpărătorul trebuie să furnizeze fotografii , video și alte probe de la vânzător pentru a identifica. Om-a făcut deteriorate, cumpărătorii își asume întreaga responsabilitate.
1) .Cumpărătorul a ne întoarce la bunuri și responsabil pentru costurile de returnare; după ce vom primi marfa ,va vom trimite un produs nou la cumpărător și să plătească pentru a retrimite costul de transport maritim.
2) .Dacă mărfurile (prețul total, inclusiv de transport maritim este mai mică decât 10USD) are probleme de calitate, vom retrimite un produs nou cumpărător în următoarea ordine; dacă cumpărătorul nu intenționează să facă o nouă ordine în apropiere de termen, cumpărătorul poate plăti retrimite costul de transport maritim și cere pentru a retrimite un produs nou.
3). Din cauza la problema taxelor, cumpărătorul refuză de a primi bunuri, cumpărătorul trebuie să fie Responsabil pentru transportul de marfă și acasă.
1. Un an de Garanția limitată a Producătorului pentru produsele defecte (excluzând elementele deteriorate și/sau utilizate în mod abuziv după primire). Accesorii vin cu o garanție de 3 luni.
2. Produsele defecte TREBUIE să FIE raportate și returnate în perioada de garanție (cu ambalajul original, dacă este posibil). Trebuie să ne spui ce este defect și să ne dea numărul de ordine dumneavoastră. NU REPARE SAU SĂ ÎNLOCUIASCĂ ELEMENTELE CU O GARANȚIE EXPIRAT. Sunteți de acord cu toate politicile menționate mai sus, la comanda pe Vilatudor.ro.
Noi menținem standarde înalte de excelență și să depună eforturi pentru 100% satisfacție a clienților! Feedback-ul este foarte important. Vă rugăm să ne contactați imediat ÎNAINTE de a ne da feedback neutru sau negativ, astfel încât să putem răspunde în mod satisfăcător preocupările dumneavoastră.