Descriere produs
Pls pentru Mai multe Opțiuni.
Pachetul Include 1 Cartuș De Cerneală Neagră:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Model Nr. OEM Nu. Culoare Cantitate (buc) Lex 16 10N0016 Balck 1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Utilizați pentru Lexmark imprimante/scannere/copiatoare/faxuri:
I3, X1110, X1130, X1140, X1150, X1155, X1160, X1170, X1180, X1185, X1190, X1196, X1250, X1270, X2225, X2230, X2250, X3300, X3315, X72, X74, X75, X75 M
Z13, Z23, Z24, Z25, Z25 L, Z33, Z34, Z35, Z503, Z510, Z511, Z512, Z514, Z515, Z516, Z517, Z600, Z601, Z602, Z603, Z605, Z611, Z612, Z614, Z615, Z617, Z640, Z645, Z717, Z817, Z819
Compaqinkjet PrinterIJ650Series; HitachiPriusjeLenovo3200;All-in-oneM720, Dell 720, Toate Într-Un singur A920...... De înaltă Calitate și de Înaltă Capacitatea de Cerneală Compatibile Remanufacturate Inkjet Printer Cartus Cerneala Pentru Lexmark 16 10N0016 Negru
FAQ: 1. De ce imprimanta apare "LOW INK" sau "GOL" sau indicatorul luminos "CLIPEȘTE"? (exemplu in poza e)
SAU
Nu e o problemă de calitate! Acest lucru este pentru că inițial compania a blocat tehnologie cip, deci remanufacturate cartușe de cerneală chip-ul nu poate afișa corect nivelurile de cerneală uneori.
Vă rugăm să ignorați-l și apăsați pe butonul "OK" pentru a continua imprimarea, toate cartușele reumplute cu suficientă cerneală.
2. De ce imprimanta apare "eroare e4" sau "nu recunoaște" sau "eșec" etc.? (Exemplu in poza)
Pentru această situație, de obicei, are două motive:
(1) Nu este instalat bine
(2) cartuș de Cerneală chip devine murdar
Cum se face?
Pasul 1: scoateți cartușul de cerneală și reinstalați-l. Dacă problema persistă, mergeți mai departe.
Pasul 2: Curățați cartușul de cerneală cip (contactor de puncte) cu cauciuc sau alcool tampon de bumbac (Ca în figura 1-2). apoi re-a instala, dacă nu funcționează, încercați din nou, vă rog.
Dacă este necesar, curățați, de asemenea, contactor puncte de imprimantă, așa cum se arată în figura 3.
Dupa 2~3 ori, dacă încă nu funcționează, vă RUGĂM să NE CONTACTAȚI IMMEDAITELY pentru soluții.