Descriere produs
Mai Multe Produse:
Singură Tijă 5 cârlige de Perete Cuier Cârlige de Baie Prosop Cârpă Rack Titularii de Bucătărie Cameră Cabinet Haina Pălărie Rând de Cârlige Cuier
Detalii:
Poate fi folosit pentru a organiza și de stocare acasă lucrurile de zi cu zi, haine, ustensile de bucătărie, prosop în baie sau bucătărie
Cu șuruburi și alte accesorii pentru instalare, ușor și convenabil pentru a instala, și poate economisi spațiu
Bază din oțel inoxidabil și aliaj de aluminiu cârlige, rezistent la utilizare.
În bucătărie, puteți atârna oale, tigăi, lingură, și alte ustensile de bucătărie, face bucătăria mai ordonat
De asemenea, pot fi utilizate ca rafturi pentru haine, în spatele ușii sau în cabinet
Un ajutor mare pentru a vă ajuta să vă organizați casa
Material: baza din otel Inoxidabil, aliaj de aluminiu cârlig
Dimensiune: Aprox. 45 x 5.5 cm (L x H)
Pachet :
1 x Rând de Cârlige
1 Set x Accesorii de Instalare
De plată >>
1. Acceptam Alipay, West Union, TT și toate Cardurile de Credit majore prin secure procesor de plată ESCROW.
2. Plata trebuie să fie făcută în termen de 5 zile de la comanda.
3. Dacă nu puteți checkout imediat după comandă, vă rugăm să așteptați câteva minute și încercați din nou.
Transport >>
1. Comanda va fi livrat în 4 zile lucrătoare după plata integrală este stabilit.
2. Am doar nava a confirmat pentru adresa, vă rugăm să asigurați-vă că adresa dvs. de ordine este aceeași ca adresa de livrare.
3. Serviciu de timpul de tranzit este furnizat de către operatorul de transport și exclude weekend și de sărbători. Timpii de tranzit poate varia, în special în timpul sezonului de vacanta.
4. Dacă nu primiți coletul în timp, vă rugăm să Ne Contactați înainte de a deschide disputa , vom verifica problema și să dea o soluție în 24 de ore.
Garanție >>
1. 6 luni Garanția limitată a Producătorului pentru produsele defecte (excluzând elementele deteriorate și/sau utilizate în mod abuziv după primire).
2. Produsele defecte trebuie returnate în perioada de garanție, trebuie să ne spui ce este defect și să ne dea numărul de ordine dumneavoastră.
Returnare Și Rambursare >>
1. Dacă elementul este defect, cumpărătorul ar trebui să ne contactați înainte de a returna produsul.
2. Dacă cumpărătorul nu ar dori să se întoarcă la post, se va face rambursarea integrală sau parțială, bazată pe situația detaliată.
Feedback-ul >>
Vom încerca cele mai bune noastre de a oferi clienților noștri o experiență de cumpărături fericit. Va rugam sa Ne Contactati pentru a rezolva orice problemă înainte de a ne da feedback neutru sau negativ, astfel încât să putem oferi o soluție cât mai curând posibil.