Descriere produs
Pls pentru Mai multe Opțiuni. Pachetul Include 1 Cartuș De Cerneală Neagră:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Model Nr. OEM Nu. Culoare Cantitate (buc) H-338 C8765EE Balck 1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Utilizare pentru HP imprimante/scannere/copiatoare/faxuri:
Pentru HP Officejet 100 - L411a L411b,150 - L511a
Pentru HP Officejet H470 H470b H470wbt H470wf
Pentru HP Officejet K7100 K7103 K7108
Pentru HP Photosmart C3100 All-in-One Series C3110 C3125 C3135 C3140 C3150 C3170 C3173 C3175 C3180 C3183 C3188 C3190 C3193 C3194
Pentru HP PSC 2355 all-in-one
...... ( Utilizați pentru Imprimante cumparat din Europa de Vest ) de Înaltă Calitate și de Înaltă Capacitatea de Cerneală Compatibile Remanufacturate Inkjet Printer Cartuș de Cerneală Pentru hp338 Negru / HP 338 C8765EE
FAQ: 1. De ce imprimanta apare "LOW INK" sau "GOL" sau indicatorul luminos "CLIPEȘTE"? (exemplu in poza e)
SAU
Nu e o problemă de calitate! Acest lucru este pentru că inițial compania a blocat tehnologie cip, deci remanufacturate cartușe de cerneală chip-ul nu poate afișa corect nivelurile de cerneală uneori.
Vă rugăm să ignorați-l și apăsați pe butonul "OK" pentru a continua imprimarea, toate cartușele reumplute cu suficientă cerneală.
2. De ce imprimanta apare "eroare e4" sau "nu recunoaște" sau "eșec" etc.? (Exemplu in poza)
Pentru această situație, de obicei, are două motive:
(1) Nu este instalat bine
(2) cartuș de Cerneală chip devine murdar
Cum se face?
Pasul 1: scoateți cartușul de cerneală și reinstalați-l. Dacă problema persistă, mergeți mai departe.
Pasul 2: Curățați cartușul de cerneală cip (contactor de puncte) cu cauciuc sau alcool tampon de bumbac (Ca în figura 1-2). apoi re-a instala, dacă nu funcționează, încercați din nou, vă rog.
Dacă este necesar, curățați, de asemenea, contactor puncte de imprimantă, așa cum se arată în figura 3.
Dupa 2~3 ori, dacă încă nu funcționează, vă RUGĂM să NE CONTACTAȚI IMMEDAITELY pentru soluții.