Descriere produs
Pentru FIAT PUNTO / LINEA Una Din Fascia Radio CD DVD Stereo Panou de Bord de Montare Instalare Trim Kit Placa de Cadru Bezel
Descriere:
Tip De Element: Fascia
Nume Model: Fiat Punto / Linea
Tip de Material: ABS
Nume Culoare: Negru
Adresa:Tabloul De Bord
Tip: Unul Din
Livrare:
Când plasați o comandă, vă rugăm să alegeți o metodă de livrare și să plătească pentru comanda, inclusiv taxa de transport. Vom trimite articole în termen de 5 zile lucrătoare după ce plata dvs. este finalizată.
Noi nu uarantee timpul de livrare cu privire la toate transporturile internaționale ca urmare a diferențelor în vamă ori de compensare în țări individuale, care pot afecta cât de repede produsul este inspectat. Vă rugăm să rețineți că cumpărătorii sunt responsabili pentru toate taxele vamale suplimentare, comisioanele, taxele și impozitele pentru importul în țara dumneavoastră. Aceste taxe suplimentare pot fi colectate în timpul de livrare. Nu vom rambursa taxele de transport pentru transporturile refuzat.
Costul de transport nu include taxe de import, și cumpărătorii sunt responsabili pentru plata taxelor vamale.
Se întoarce:
Vom face noastre cele mai bune pentru a servi clienții noștri cel mai bun pe care putem.
Va vom returna dacă vă întoarceți elemente în termen de 15 zile de la primirea elementelor pentru orice motiv. Cu toate acestea, cumpărătorul ar trebui să asigurați-vă că produsele returnate sunt în condiții inițiale. În cazul în care produsele sunt deteriorate sau pierdute, atunci când acestea sunt returnate, cumpărătorul va fi responsabil pentru astfel de daune sau pierderi, și nu vom oferi cumpărătorului o rambursare completă. Cumpărătorul ar trebui să încercați pentru a depune o cerere cu compania de logistică pentru a recupera costul de deteriorare sau pierdere.
Cumpărătorul va fi responsabil pentru taxele de transport pentru returnarea produselor.
Garanție Și Întreținere:
Oferim înlocuirea gratuită de 1 lună. Cumpărătorii pot solicita pentru o înlocuire în termen de 15 zile de la primirea produsului . Cumpărătorul trebuie să returneze produsul în condiții inițiale pentru noi și ar trebui să suporte costurile de transport pentru retur.
Oferim, de asemenea, întreținere de 12 luni. Cumpărătorul trebuie să returneze produsul în condiții inițiale pentru noi și ar trebui să suporte costurile de transport pentru retur. Dacă orice parte este necesar să fie înlocuit, cumpărătorul ar trebui să plătească, de asemenea, pentru costurile de părți să fie înlocuit.
Înainte de a returna produsele, vă rugăm să confirmați adresa de returnare și metoda de logistică cu noi. Dupa ce da elementele la compania de logistică, vă rugăm să ne trimiteți numărul de urmărire. De indata ce vom primi elementele, vom repara sau le schimb URGENT.
Feedback-ul:
Satisfacția dumneavoastră și feedback-ul pozitiv este foarte important pentru noi. Vă rugăm să lăsați feedback-ul pozitiv și 5 stele, dacă sunteți mulțumit cu produsele noastre și servicii.
Dacă aveți orice probleme cu produsele noastre sau servicii, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați înainte de a pleca de feedback negativ. Vom face noastre cele mai bune pentru a rezolva orice probleme și pentru a vă oferi cele mai bune servicii pentru clienți.
Sunet: Sunet de calitate poate fi raport cu diferitele categorii de consumatori. Atâta timp cât calitatea sunetului coincidențe cu parametrii reali specificate pentru produs, produsul va fi considerată normală.
Capacitate: este normal ca afișate capacitatea este de aproximativ 80% din capacitatea totală.
Perioada de garanție este determinată de comanda on-line de înregistrări și eticheta produsului pe partea din spate a aparatului (Atenție: în Timpul perioadei de garanție, vă rugăm să vă asigurați că eticheta rămâne lizibile, complete și nedeteriorate). Magazinul nostru va oferi garanție. Vă rugăm să trimiteți produsul la adresa specificată pentru reparații.
Produsul poate varia usor fata de cel prezentat in fotografie din motive cum ar fi efect de lumină, monitoare, etc. Fotografia este numai pentru referință. În cumpărături on-line, nu veți vedea elementul în persoană. Prin urmare, este important să se clarifice orice întrebări, îndoieli sau nevoi speciale înainte de a plasa o comanda. Când coletul ajunge, ar trebui să refuze să semneze, să accepte coletul, dacă veți găsi orice semne de deteriorare sau că produsul este rupt sau zdrobit, sau pare a fi diferit de descrieri de produse, cum ar fi cantitatea, culoarea, forma, accesorii, etc. Ca o alternativă, puteți cere, de asemenea, personalul de livrare pentru a produce un certificat pentru daune și să notifice proprietarul magazinului imediat. Cumpărător este sfătuit să deschidă coletul cu inspect element înainte de livrare personalul pleacă. Dacă produsul este deteriorat sau nu corespunde descrieri de produse, puteți refuza să semneze și să returneze coletul imediat.